torsdag 3 oktober 2013

Ryggen

Hade verkligen kommit igång med träningen igen när det kom ett litet förkylningsbakslag. Vi har varit hängiga här i en vecka ungefär. Igår kände jag mig ändå ganska fräsch så jag körde ett pass i rönisch running school. Jag tyckte det kändes helt ok även om det var lite trist att köra det på löpband. När jag kom hem började jag dock känna mig risig i halsen och under natten har ryggsmärtorna från helvetet utvecklats. Jag antar att det är höftböjarna som spökar och att det är fästet i ryggen som gör ont. Jag kan typ inte röra mig. Sjukt jobbigt att ta hand om en liten Knut som vill bli buren mest hela tiden. Så nu blir det bara till att vila sig i form igen....

Annars då? Jo tack, lever det flärdfulla livet där alla kläder efter ca 10 sekunder ser ut så här
Knut är som en liten snigel som lämnar snorspår efter sig precis överallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar